خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه قنادی / لباس فرم قنادی زنانه | خرید لباس قنادی از تولید کننده

لباس فرم قنادی زنانه | خرید لباس قنادی از تولید کننده

لباس فرم قنادی زنانه با بهترین کیفیت دوخت و قیمت فروش مستقیم از درب کارگاه های تولید کننده را می توانید همین حالا به شکل عمده از مجموعه شیک فرم، سفارش خرید دهید.

ضرورت استفاده از روپوش فرم قنادی

همواره استفاده از لباس فرم در محیط کار از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که برقراری نظم در محیط کار و جذب مشتری بیشتر از مهم ترین آنها می باشد.
اهمیت استفاده کارکنان از روپوش مخصوص در مشاغلی که ارتباط مستقیمی با مواد غذایی و سلامت مشتری دارند مثل قنادی به مراتب بسیار بیشتر است.
تمام کارکنان شیرینی فروشی ها و قنادی ها موظف هستند که از لباس فرم قنادی زنانه و مردانه استفاده کنند تا لباس همه کاملا یکدست و منظم باشند و توجه و اعتماد مشتری را کسب کنند.
البته مهم تر از کسب مشتری بیشتر، رعایت بهداشت در حین کار کردن است تا انواع شیرینی ها، کیک ها و دیگر موادی که در قنادی تهیه می شوند کاملا سالم و بهداشتی باشند و مشتری ها با خیال آسوده آنها را خریداری و مصرف کنند.
به همین جهت کارکنان و پرسنل در شیرینی فروشی ها و قنادی ها از روپوش فرم قنادی استفاده می کنند تا تمام محیط کالم بهداشتی و عاری از هرگونه میکروب باشد.
مشتری هنگام مراجعه به قنادی با مشاهده لباس فرم قنادی زنانه و مردانه که کارکنان پوشیده اند، پی به نظم حاکم بر آنجا می برد و با آسودگی خاطر از بابت بهداشت تولیدات قنادی از آنجا خرید می کند و بدون شک به مشتری های دائمی قنادی تبدیل می شود.
به دلایل گفته شده در بالا امروزه تمامی کارکنان در قنادی ها از روپوش مخصوص استفاده می کنند.
در ادامه به معرفی خصوصیات لباس فرم قنادی و نحوه خرید آن می پردازیم.

لباس فرم قنادی زنانه

مشخصات لباس فرم قنادی زنانه درجه یک

در خیلی از قنادی ها در سراسر کشور بیشتر کارکنان زن هستند چرا که مهارت و توانایی خانم ها در تهیه انواع شیرینی و کیک بسیار زیاد می باشد.
لباس فرم قنادی زنانه شامل کلاه قنادی زنانه، پیراهن و پیش بندهای بلند است که معمولا در دو رنگ سفید و سیاه توسط تولید کننده های مختلف تولید می شود، اما معمولا رنگ سفید بیشتر به فروش می رسد.
همان طور که قبلا هم اشاره کردیم تمام کارکانان موظف به استفاده از لباس فرم قنادی زنانه و مردانه هستند اما از طرفی استفاده از این لباس های مخصوص نباید مانع کار کردن آنها شود.
پس در هنگام تهیه مدل لباس قنادی باید به فاکتورهای لازم توجه کنید تا نه تنها مانع کار و رفت و آمد کارکنان نشود بلکه حس راحتی بیشتر آنها در محیط کار را ایجاد کند.
لباس فرم قنادی زنانه درجه یک باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • زیبا، شیک و خوش فرم باشد.
  • جنس پارچه آن از کتان یا نخی باشد.
  • دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • پس از شستشو تغییر رنگ یا تغییر سایز ندهد.
  • از رنگ های روشن استفاده شده باشد.
  • دوخت آن باکیفیت باشد.
  • تنوع سایز داشته باشد تا هر کسی با هر سایزی بتواند مدل مناسب خود را استفاده کند.
  • مدل لباس قنادی باید جدید، زیبا و در عین حال ساده باشد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.

اگر برای خرید لباس فرم قنادی به چند فروشگاه و سایت سر بزنید شوکه می شوید زیرا قیمت آنها بسیار بالا است و این خرید را کمی دشوار می کند.
در انتها به معرفی یک راه آسان، بصرفه و بی دردسر برای خرید لباس فرم قنادی می پردازیم.

بهترین راه خرید لباس کار قنادی عمده

بدون شک بهترین و ارزان ترین راه برای تهیه لباس فرم قنادی زنانه، خرید از تولید کنندگان اصلی است، زیرا با خرید لباس کار قنادی عمده از تولید کنندگان می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. همواره خرید به صورت عمده یکی از ارزان ترین راه های خرید کردن است.
با خرید مستقیم از تولید کننده واقعی، افراد واسطه را حذف می کنید و این موجب کاهش بسیار زیاد در هزینه های پرداختی شما می شود.
این مجموعه یکی از بزرگ ترین مراکز فروش مستقیم است که با  تولید کنندگان انواع روپوش فرم قنادی، پیراهن و کلاه قنادی زنانه و مردانه با در ارتباط می باشد.
مدل لباس قنادی در این مجموعه بسیار متنوع، زیبا و جدید است و در رنگ بندی های مختلف در تمام سایزها عرضه می شود. تولیدات این مجموعه ماندگاری بالایی دارند و بر اثر شستشوهای متعدد نه تغییر رنگ می دهند و نه تغییر سایز.
پس برای خرید لباس کار قنادی عمده با کیفیت مناسب و قیمت پایین تر از بازار این مجموعه بهترین گزینه است.

خرید از این مرکز به صورت اینترنتی و تماس تلفنی است و بعد از چند روز سفارش ها به دست خریدار خواهد رسید. این آسان ترین راه خرید کردن است. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال