خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار ایران خودرو / قیمت لباس کار ایران خودرویی + خرید اینترنتی

قیمت لباس کار ایران خودرویی + خرید اینترنتی

قیمت لباس کار ایران خودرویی ارائه شده در مرجع فروش شیک فرم، ارزان ترین نرخ را در بازار ایران دارد. برای خرید عمده انواع لباس کار با کیفیت درجه یک می توانید از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

معرفی مشخصات لباس کار ایران خودرویی

قیمت لباس کار ایران خودرویی

احتمالا تا به حال به یک کارخانه یا کارگاه تولیدی سر زده و مشاهده کرده اید که افراد حاضر در آن مجموعه همگی لباس هایی یکدست و مانند هم به تن دارند.
همانطور که می دانید در هر محیط کاری به خصوص تولیدی ها مانند کارخانه ها و کارگاه ها، تمامی افراد حاضر در محیط کار اعم از مهندسین، کارگران و دیگر کارمندان موظف هستند تا از لباس کار مخصوص استفاده کنند.
لباس های کار معمولا با توجه به نوع فعالیت و سختی کار، از جنس های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال در صنایعی که کار با مواد شیمیایی انجام می شود لباس کار با یک کارگاه تولیدی مواد غذایی و یا کارگر ساختمانی متفاوت می باشد.
مقاومت و ضخامت پارچه استفاده شده در طراحی و تولید لباس کار بسیار متفاوت بوده و از بسیار ضخیم تا نازک متغیر است. شرکت تولیدی ایران خودرو که در آن برخی قطعات خودرو تولید شده و بر روی هم سوار می گردد نیز یکی از مجموعه هایی به شمار می رود که کارکنان آن از لباس کار مخصوص استفاده می کنند.
مدل لباس کار ایران خودرو معمولا از جنس کتان ضخیم، به صورت دو تکه و زیپ دار می باشد. استفاده از لباس کار در محیط کارگاهی نه تنها ایمنی کار را بالاتر برده بلکه باعث می شود تا راندمان کار نیز افزایش یابد.
لباس کار ایران خودرویی از کاپشن و شلوار تشکیل شده و دارای جیب های متعددی می باشد تا فرد بتواند به راحتی ابزار خود را درون آن جای دهد. لباس کار دو تکه که به لباس کار ایران خودرویی معروف است در بین افراد طرفدار زیادی داشته و به عنوان پرفروش ترین لباس کار محسوب می شود.

قیمت لباس کار ایران خودرویی چه نرخی در بازار دارد؟

لباس کار یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی درون کارخانجات سازنده به حساب می آید که یک رنگ بودن آن ها باعث یکدست شدن محیط کار شده و علاوه بر زیبایی، نظم بسیار خوبی به کارخانه می بخشد.
از آنجایی که لباس کار را معمولا افراد حاضر در کارگاه ها و کارخانجات استفاده می کنند، اما بهتر است بدانید که خود این لباس ها نیز در تولیدی ها و در تعداد بالا تولید می شود.
تولید لباس کار دو تیکه در سایزهای متفاوت از کوچک تا بسیار بزرگ برای کارمندان ایران خودرو به صورت عمده انجام می پذیرد. تولید و فروش لباس های کار معمولا بدین صورت است که کارفرما به تعداد افراد حاضر در کارخانه، لباس کار رنگ مناسب را از بازار خریداری می کند.
شایان ذکر است که میزان متراژ و جنس پارچه به کار رفته در لباس کار نسبتا زیاد بوده و از این بابت قیمت گرانی دارد. به همین دلیل برای خرید لباس کار با قیمت مناسب بهتر است تا مستقیما این لباس را از تولید کننده خریداری نمود.
قیمت لباس کار ایران خودرویی ارائه شده توسط تولید کننده بسیار ارزان تر از نمونه های موجود در بازار است. زیرا در این صورت تمامی واسطه ها حذف شده و محصول با قیمت کمتری به فروش می رسد.

چرا خرید اینترنتی لباس کار؟

قیمت لباس کار ایران خودرویی

انواع لباس کار مناسب محیط کارگاهی و کارخانه ای را می توان به شکل های متفاوتی تهیه نمود، از بین تمامی روش ها خرید اینترنتی لباس کار به عنوان بهترین گزینه به شمار می رود.
خرید اینترنتی لباس کار ایران خودرویی دارای مزایای زیر می باشد:

  • به راحتی می توان طرح و شکل ظاهری را مشاهده نمود.
  • نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف وقت نیست.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده و به دست مشتری می رسد.

برای خرید لباس کار ایران خودرو می توانید به آسانی از طریق مرجع فروش پیشنهادی زیر که معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع لباس کار است، مراجعه نمایید.

فروش ویژه لباس کار مدل ایران خودرو در شیک فرم

این مجموعه معتبرترین نمایندگی فروش انواع مختلف لباس های کار در ایران بوده که تنها لباس های کار با کیفیت درجه یک را دارا می باشد.
در این نمایندگی فروش می توانید لباس کار مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کننده شناخته شده تهیه نموده و بهای بسیار کمی بابت خرید خود بپردازید.

جهت خرید ارزان ترین قیمت لباس کار ایران خودرویی می توانید از طریق نمایندگی فروش شیک فرم به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

 

سوالات متداول شما

لباس کار ایران خودرویی چه نرخ قیمتی در سال جدید دارد؟

با توجه به فاکتورهای گوناگون، قیمت لباس کار ایران خودرویی می تواند متغییر باشد. اما در مجموعه شیک فرم، با توجه به حذف واسطه ها، شما می توانید قیمت خرید روز را دریافت و سپس سفارش خرید دهید.

امکان خرید عمده لباس کار ایران خودرویی از شیک فرم وجود دارد؟

خوشبختانه با در ارتباط بودن با بزرگترین تولید کنندگان انواع لباس کار در سطح کشور، این امکان فراهم شده تا خرید عمده لباس کار ایران خودرویی هم از طریق شیک فرم فراهم باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال