خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کار تعمیرگاهی / لباس کار تعمیرگاهی زیر قیمت بازار

لباس کار تعمیرگاهی زیر قیمت بازار

لباس کار تعمیرگاهی حرفه ای را می توانید زیر قیمت بازار، با مراجعه به فروشگاه آنلاین شیک فرم خریداری نمایید. اگر به دنبال لباس کار دوبنده ارزان هستید، همین حالا برای سفارش عمده، تماس حاصل فرمایید.

لباس کار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

لباس کار تعمیرگاهی

 

لباس کار پوششی استحفاظی است که افراد در سمت شغلی خود به ویژه در حین کار مستلزم به پوشیدن آن هستند.
یک لباس کار حرفه ای و ایده آل باید دارای مشخصه های خاصی باشد تا بتواند از فرد در برابر خطرهای احتمالی محافظت کند، در عین حالی که برای وی دست و پا گیر نباشد.
این لباس ها به صورت سراسری باید دست ها و پاها را پوشش داده و عمدتاً به صورت یک تیکه (سرهمی یکسره) و یا دو تیکه (بلوز و شلوار) می باشند.
لباس کارها معمولاً یا تماماً از الیاف طبیعی، یا به صورت درصدی از الیاف طبیعی و درصدی از الیاف مصنوعی، یا اینکه صد درصد از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می شوند.
بدیهی است که هر چقدر الیاف طبیعی به کار رفته در لباس کار بیشتر باشد، تبادل گرمایی در آن راحت تر صورت می گیرد.
برخی از انواع لباس کار برای مشاغل ویژه و شرایط کاری در محیط های سرد مانند سردخانه ها طراحی شده اند که به نوعی عایق سرما و رطوبت در این مکان ها می باشند.
برخی دیگر از لباس های کار نیز به صورت نسوز، ضد حریق و از جنس PVC بوده که مخصوص استفاده در کوره ها و فرآیند های حرارتی مشابه هستند.
به طور کلی این لباس های عایق گرما از الیاف خاصی تولید می شوند که پوششی از جنس آلومینیوم دارند.
در ادامه این مقاله سعی داریم به بررسی لباس کار تعمیرگاهی و مشخصه های آن بپردازیم، پس همراه ما باشید.

لباس کار تعمیرگاهی چیست؟

لباس کار تعمیرگاهی

 

همانطور که گفته شد بسیاری از شرکت ها، کارخانجات و سازمان ها برای امنیت کارکنان خود، برای آن ها لباس کار مخصوص در نظر می گیرند.
به طور کلی ویژگی های یک لباس کار بستگی به محیطی دارد که افراد در آن کار می کنند. این لباس کار در حقیقت پوششی است که شامل وسیله های حفاظتی افراد می شود.
حتماً تا به حال لباس های یک تعمیرکار و یا مکانیک را مشاهده کرده اید، افرادی که در گاراژها، تعمیرگاه ها و نمایندگی های خودرو مشغول به فعالیت اند، اکثراً از لباس کار دوبنده استفاده می نمایند.
این پوشش در وهله اول از آلوده شدن و کثیف شدن لباس های فرد جلوگیری می کند.
همچنین در طراحی لباس کارهای تعمیرگاهی به دلیل وسعت قابل توجه تنه انسان در مقایسه با بخش های دیگر بدن و همچنین قرار گرفتن تعداد زیادی از اندام های حیاتی در آن قسمت، احتمال بروز خطر و همچنین شدت خطرات حاصله در آن بخش بسیار بالا بوده است.
بنابراین کنترل خطرات موجود در محیط های تعمیرگاه و همزمان با آن، تدابیر حفاظتی برای این قسمت از بدن حائز اهمیت می باشد.

نکات طلایی قبل از خرید لباس کار حرفه ای

لباس کار تعمیرگاهی در مدل ‌ها و جنس ‌های متنوع طراحی و تولید می ‌شود و رنگ های مختلفی هم دارد.
مثلاً، تعمیرکارانی که در شب و محیط‌ های تاریک مشغول به کارند، بهتر است از لباس های کار‌‌ی استفاده نمایند که نوار یا لوگو شبرنگ دارند، تا افراد دیگر را متوجه‌ حضور خود کنند.
همینطور اکثر این لباس ها دارای جیب ‌های بزرگی هستند تا فرد تعمیرکار بتواند وسایل و ابزارآلات مورد نیاز خود را در آن‌ قرار دهد.
شایان ذکر است که نوع و جنس لباس های کاری که افراد انتخاب می کنند، رابطه مستقیمی با شرایط سلامت و طول عمر آن ها دارد.
به عنوان مثال در کشور آمریکا از رنگ هایی که حاوی ماده شیمیایی بنزیدین هستند در تولید لباس کار استفاده نمی شود، زیرا این ترکیب به راحتی توسط پوست جذب شده و بسیار سرطان زا می باشد.
ضمناً بهتر است البسه ای که ترکیب کتان و آهن در بافت خود دارند، خریداری نشود زیرا این ترکیبات با مواد مصنوعی گند زدایی شده و در نتیجه، این عمل بخاری را متصاعد می کند که حساسیت زا است.
علاوه بر توجه به جنس، هنگام انتخاب لباس کار باید به سایز آن نیز توجه داشت. لباس بزرگ یا کوچک ممکن است برای افراد دردسرساز شود.
برخی از لباس ‌های کار در قسمت مچ پا دارای زیپ جهت تنظیم هستند و می ‌توان اندازه‌ آن‌ ها را تغییر داد. همچنین مدل‌ های دوبنده‌ لباس کار هم قابلیت تنظیم شدن دارند.

فروشگاه عرضه کننده انواع لباس کار ارزان

امروزه برای خرید لباس ایمنی کار و روپوش می ‌توانید به جای مراجعه حضوری، از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید.
شیک فرم مجموعه ای از بهترین لباس ‌های کار تولید برترین شرکت ها را گردآوری کرده است تا همه‌ افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن سفارش عمده خود را انجام دهند و درب منزل کالا را تحویل بگیرند.

قیمت تمامی البسه کار به همراه جزییات و مشخصات آن ‌ها قابل استعلام است تا به کمک آن خرید آنلاین مطمئنی را تجربه نمایید. پس همین حالا برای سفارش عمده لباس کار ارزان و باکیفیت، با ما در ارتباط باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال