خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش آشپزی / قیمت جدیدترین روپوش آشپزی

قیمت جدیدترین روپوش آشپزی

در بسیاری از محیط های کاری روپوش ها و لباس های فرم یکی از مهم ترین ملزومات آن ها می باشد. از جمله این مکان ها می توان به بیمارستان ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، قنادی ها و نانوایی کار و بسیاری دیگر از جا ها و محیط های کاری اشاره کرد. یکی از معروف ترین انواع روپوش های حال حاضر روپوش های آشپزی می باشند. این نوع روپوش ها در محیط خانه نیز برای بانوان و خانم های آشپز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پوشیدن روپوش آشپزی در رستوران ها اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا پوشیدن روپوش آشپزی حین آشپزی و تهیه غذا سبب رعایت بهداشت و دادن نظم به محیط کاری می شود که این خود در جلب نظر مشتری و فروش بالای غذا ها بسیار موثر می باشد. انواع روپوش آشپزی با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید.

ویژگی های یک نوع روپوش آشپزی خوب

در بازار انواعی از روپوش های آشپزی موجود می باشند که در انواع جنس ها و مدل های مختلف تولید و طراحی شده اند. بنابراین دارای کیفیت های متنوعی هستند. از مهم ترین عواملی که در تعیین خوب بودن و مناسب بودن یک نوع روپوش تاثیر گذار هستند جنس پارچه استفاده شده در دوخت و تولید آن ها می باشد. جنس یک روپوش باید به گونه ای باشد که به راحتی لکه ها و آلودگی ها از آن پاک شوند. هم چنین در مقابل شستشو های مکرر و مواد شوینده مختلف مقاوم باشد و چروک نشده و تغییر رنگ نیز ندهد. جنس و هم چنین نحوه دوخت آن ها به گونه باشد که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد زیرا ساعت های زیادی را در طول روز آن را بر تن دارد.

ویژگی های یک نوع روپوش آشپزی خوب

نمایندگی پخش مستقیم انواع روپوش آشپزی

این نوع لباس های فرم بعد از این که توسط تولید کنند گان تولید شدند به دو صورت در بازار عرضه شده و در اختیار مشتری قرار می گیرند. در یک روش این نوع لباس های فرم توسط دلالان و واسطه ها در بازار عرضه می شوند و به دست مشتریان می رسند. در این روش قیمت روپوش آشپزی بالا می باشد و ممکن است که میفیت پایینی نیز داشته باشد. در روش دیگر لباس های فرم آشپزی توسط نمایندگی ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در این روش واسطه ها حذف شده اند و روپوش های آشپزی با قیمت تولید کننده در اختیار مشتریان قرار می گیرند. نمایندگی های فروش مستقیم انواع روپوش های آشپزی را با کیفیت بالایی عرضه می کنند و هم چنین سبب فروش بالای آن ها شده اند.

نمایندگی پخش مستقیم انواع روپوش آشپزی

انواع لباس های فرم آشپزی

در هنگام آشپزی و کار در رستوران ها انواعی از لباس های فرم آشپزی توسط آشپزان و سر آشپزان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس ها شامل روپوش ها، پیراهن، کلاه و نیز دستکش می باشند که در انواع مدل های مختلف تولید می شوند. برای اطلاع در مورد قیمت خرید انواع پوشاک آشپزی و نیز قیمت جدیدترین روپوش آشپزی در انواع سایز ها از طریق کارشناسان فروش ما در سایت شیک فرم اقدام نمایید.

انواع لباس های فرم آشپزی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال