خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / انواع روپوش سنتی / پخش انواع روپوش سنتی

پخش انواع روپوش سنتی

روپوش ها کاربرد های بسیاری دارند و در هر مکان و محیطی به منظور خاسی به کار می روند. یکی از کاربرد های روپوش ها و انواع لباس های فرم رعایت بهداشت عمومی و فردی می باشد. به عنوان مثال آشپزان و قنادان و حتی کارکنان بیمرستان ها با پوشیدن روپوش ها از انتقال آلودگی از خود به محیط و غذا ها و از محیط به خود پیشگیری می کنند. با پوشیدن روپوش لباس های زیرین و شخصی فرد دچار آلودگی نمی شود و هم چنین آلودگی از لباس های فرد به محیط و غذا ها منتقل نمی شود. کاربرد های دیگر لباس های فرم و انواع روپوش ها حفظ ایمنی افراد می باشد. به عنوان مثال افرادی که در که قنادی ها و بیمارستان ها کار می کردند ممکن است در معرض انواع میکروب ها و مواد شیمیایی و آتش سوزی باشند بنابراین استفاده از آن ها ضروری است.

پخش مستقیم انواع روپوش سنتی

در بازار انواع مختلفی از روپوش های سنتی وجود دارد. فروشگاه اینترنتی شیک فرم با عرضه انواع روپوش ها و لباس های فرم رستوران ها و بیمارستان از طریق نمایندگی های فروش مستقیم این نوع لباس ها در خدمت مشتریان گرامی می باشد. نمایندگی فروش مستقیم انواع روپوش سنتی در سایت شیک فرم با دسترسی مستقیم به تولید کنند گان و حذف واسطه ها و دلالان سبب کاهش قیمت و فروش بالای آن ها شده است. با مراجعه غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی شیک فرم در این سایت انواع از لباس های فرم و روپوش های متنوع با قیمت تولید کننده و با کیفیت عالی خریداری نمایید. فروشگاه و برند شیک فرم این امکان را برای تمامی کسب و کار های بزرگ و کوچک فراهم کرده است تا روپوش سنتی را دذ انواع طرح ها و رنگ ها با قیمت تولید کننده خریداری نمایند.

پخش مستقیم انواع روپوش سنتی

فرق بین روپوش سنتی و روپوش ساده

شاید برای بسیاری از افراد سوال این باشد که تفاوت بین روپوش هاس سنتی و روپوش های ساده در چیست. در تولید و دوخت روپوش های ستنی از دو نوع پارچه ساده و پارچه طرح دار استفاده می شود که بسیار جذاب می باشد. اما در روپوش هاس ساده از یک نوع پارچه ساده استفاده می شود و ممکن است که گاهی از ترکیب دو رنگ متفاوت نیز استفاده شود. روپوش های سنتی در رستوران های استفاده می شود که دارای غذا های سنتی و محلی هستند و هم چنین نمای داخلی و بیرونی رستوران به ونه ای طراحی شده که نمایانگر همان طرح سنتی می باشد.

فرق بین روپوش سنتی و روپوش ساده

قیمت روپوش سنتی

قیمت این نوع لباس های فرم تحت تاثیر عوامل و فاکتور های بسیاری قرار دارد. کیفیت جنس پارچه مورد استفاده در دوخت و تولید آن از مهم ترین عواملی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی دارد. نوع دوخت روپوش های سنتی نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار می باشد. عرضه روپوش های سنتی توسط نمایندگی های فروش و ی توسط واسطه ها از دیگر عوامل موثر در قیمت می باشد. قیمت مستقیم روپوش سنتی در انواع سایز ها و مدل ها و رنگ های متنوع در فروشگاه شیک فرم به صورت روزانه توسط کارشناسان فروش استعلام می شود.

قیمت روپوش سنتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال