خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش قنادی / قیمت خرده روپوش قنادی

قیمت خرده روپوش قنادی

روپوش ها لباس های فرمی هستند که در مکان هایی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، قتادی ها و نانوایی ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لباس های فرم در انواع مدل و طرح های مختلفی طراحی و تولید شده و در بازار موجود می باشند. روپوش ها انواع مختلفی دارند و هر کدام ممکن دارای قیمت متفاوتی باشند. قیمت آن ها تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار دارد. کیفیت و جنس پارچه به کار رفته در طراحی و دوخت این نوع لباس ها از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت آن ها می باشد. نحوه دوخت این نوع لباس ها از دیگر عوامل تاثیر گذار می باشد. گاهی بعضی از برند های تولید کننده لباس فرم تولید شده را با قیمت گران تری در بازار عرضه می کنند.

ویژگی های یک روپوش قنادی با کیفیت

هر نوع روپوشی که برای مکان و محیز خاصی که استفاده می شود دارای ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود می باشد که برای روپوش قنادی نیز صدق می کند. روپوش های قنادی در حالت کلی از پارچه هایی با جنس کتان دوخته می شوند. جنس پارچه به کار رفته در آن ها باید به نحوی باشد با شستشو های مکرر دچار تغییر رنگ و شکل نشود. به دلیل این که فرد ساعت ها آن ها را بر تن دارد جنس پارچه به آن ها و هم چنین سایز بندی ها آن ها طوری باشد که فرد در آن ها احساس راحتی کند و اذیت نشود. یک روچوش با کیفیت خوب باید در انواع سایز بندی های مختلفی وجود داشته باشد و هر فرد بتواند سایز مناسب خود را بپوشد. در دوخت این نوع لباس های فرم باید از پارچه های با رنگ روشن استفاده شود.

ویژگی های یک روپوش قنادی با کیفیت

نمایندگی خرید مستقیم روپوش قنادی

روپوش های قنادی توسط افراد و مراکز خرید بسیاری در بازار عرضه می شوند و به مشتریان فروخته می شوند. نمایندگی های فروش مستقیم این نوع لباس های فرم با دسترسی مستقیم به تولید کنند گان سبب حذف واسطه ها و دلالان شده اند و از این طریق سبب کاهش قیمت ها و افزایش فروش آن ها شده اند. واسطه ها سبب افزایش کاذب قیمت ها شده اند. بنابراین آن ها را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم خریداری نمایید. خرید از نمایندگی ها روشی قابل اطمینان و معتبر می باشد زیرا کیفیت لباس فرم عرضه شده توسط آن ها بسیار بالا می باشد.

نمایندگی خرید مستقیم روپوش قنادی

خرید عمده انواع روپوش قنادی

افرادی که صاحب و مدیر مکان هایی مانند قنادی ها و رستوران ها می باشند و یا افرادی که صاحب فروشگاه ها و مراکز خرید انواع لباس های فرم کارگاهی هستند تمایل دارند که این نوع لباس ها را به صورت عمده خریداری نمایند. زیرا در خرید عمده خریدار سود بیشترب را کسب می کند و برای مدت زمان طولانی از دغدغه خرید فارغ می شود. توجه داشته باشید که قیمت خرید عمده نسبت به قیمت خرید خرده و تک پایین تر می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرده روپوش قنادی در انواع سایز ها و مدل های مختلف به نمایندگی خرده روپوش قنادی در فروشگاه اینترنتی شیک فرم مراجعه نمایید.

خرید عمده انواع روپوش قنادی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال