خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / انواع لباس رستوران / نمایندگی انواع لباس رستوران 2019

نمایندگی انواع لباس رستوران 2019

امروزه تمامی رستوران ها و کارخانه ها از انواع لباس های فرم برای کارکنان خود استفاده می کنند. رستوران ها یکی از حساس ترین مکان ها در زمینه رعایت بهداشت می باشد. زیرا این گونه مکان ها و محیط ها تماس مستقیمی با تولید غذا ها و سلامت انسان ها دارند. لباس های رستوران در انواع مدل های مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشند. این نوع لباس ها شامل روپوش، کلاه، دستکش و شلوار می باشند. هر رستوران می تواند لباس فرم رستوران خود را بنابر سلیقه خود سفارش دهد. لباس های فرمی که مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر ظاهر با نمای رستوران و کار آن مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال روپوش ها و لباس های سنتی در رستوران هایی که دارای غذا های ستنی می باشند و نیز محیط رستوران آن ها برگرفته از طرح های قدیمی می باشد استفاده می شوند.

انواع لباس رستوران

در محیط رستوران افراد زیادی مشغول به کار هستند و هر کدام سمت خاصی دارند از جمله آشپز و سر آشپز و خدمه و گارسون. هر کدام از این افراد لباس فرم خاصی را باید استفاده کنند تا هم نظم رستوران رعایت شود و هم این که بتوان سمت افراد را تشخیص داد. از جمله سمت هایی که هر کدام لباس های خاص خود را در رستوران دارند می توان به گارسون ها، نیرو های خدماتی، صندوق داران و حسابداران، لباس های مخصوص در بخش آشپزی مانند لباس آشپزان و سر آشپزان اشاره کرد. هر کدام از لباس های استفاده شده در سمت های ذکر شده دارای جنس و مدل متفاوتی از هم می باشند. به عنوان مثال لباس فرم هایی که برای آشپزان و سر آشپزان مورد استفاده قرار می گیرد معمولا روشن می باشد و از جنس های پلی استر هستند تا به راحتی لکه ها پاک شوند.

انواع لباس رستوران

قیمت انواع لباس رستوران

با توجه به این که این نوع لباس ها در انواع مختلفی وجود دارند بنابراین دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند. عوامل بسیاری در تعیین قیمت لباس های رستوران دخیل هستند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. جنس پارچه به کار رفته در تولید این نوع لباس های فرم باید به گونه ای باشد که با شستشو در معرض قرار گرفتن با مواد شوینده دچار تغییر رنگ و چروک نشود. هم چنین طوری باشند که لکه های روی آن ها به راحتی پاک شوند. این نوع لبسه ها باید طوی طراحی شوند و دوخت آن ها به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند زیرا ساعت های زیادی آن را بر تن دارد.

قیمت انواع لباس رستوران

خرید آنلاین انواع لباس رستوران

امروزه فروشگاه ها و مراکز خرید بسیاری در سطح کشور وجود دارند که علاوه بر این که کالا های خود را به صورت حضوری عرضه می کنند از طریق آنلاین و غیر حضوری نیز اقدام به فروش آن ها می کنند. سایت شیک فرم که انواع لباس رستوران با کیفیت را عرضه می کند و برای خرید می توانید به نمایندگی لباس رستوران 2019 ما در این سایت مراجعه نمایید.

خرید آنلاین انواع لباس رستوران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال