خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پوشاک آشپزی / فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی

فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی

پوشاک آشپزی و یا لباس های فرم آشپزی دارای انواع مختلفی هستند و در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. یکی از اصول رعایت بهداشت در تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها پوشیدن لباس های مخصوص و یا همان لباس های فرم در این مکان ها می باشد. پوشیدن این نوع لباس ها در این مکان ها علاوه بر این که سبب می شود تا لباس های اصلی فرد نیز کثیف نشود و بهداشت رعایت شود سبب می شود تا نظم رعایت شود و ظاهر مکان مورد نظر تمیز و شیک و منظم به نظر برسد که این خود در جلب مشتری بسیار تاثیر گذار است. هر رستوران و کافی شاپی ممکن است که مدل و طرح خاصی از لباس های فرم را برای کارکنان و آشپزان خود سفارش دهد و استفاده کند.

سابقه استفاده از لباس های آشپزی

پوشیدن لباس های فرم آشپزی به زمان های خیلی دوری بر می گردد زمانی که ناپلئون به این فمر می کند که می شود آشپزان دربار نیز همانند سربازار و محافظان لباس های مخصوصی داشته باشند تا از سایر افراد دیگر متمایز شوند. لباس هایی که کارکنان آشپزخانه و آشپزان در آن زمان استفاده می کردند به صورت یک روپوش سفید ساده بود. با گذشت زمان ها و تغییراتی که در این نوع لباس های فرم داده شد لباس های آشپزان و کارکنان محیط آشپزخانه به شکلی که امروزه وجود دارد در آمده است. یکی از تفاوت هایی که پوشاک آشپزی امروزه با پوشاک آشپزی گذشته دارد این است که در فرم های امروزی نکات ایمنی افراد رعایت شده است.

سابقه استفاده از لباس های آشپزی

انواع لباس های مورد نیاز در رستوران ها و کافی شاپ ها

در رستوران ها و کافی شاپ ها انواعی از لباس های فرم برای تمامی کارکنان استفاده می شود و مدل لباس آشپز با لباس فرم گارسون و یا سر آشپز متفاوت می باشد. یکی از انواع لباس های فرم که برای خدمه و یا آشپز و سر آشپز ها استفاده می شود انواع کلاه های مختلف می باشد که کلاه های قایقی و یا کلاه های یکبار مصرف از انواع موجود آن می باشند. شلوار های راحت یکی دیگر از لباس های فرم استفاده شده برای کارکنان و خدمه ها و آشپزان می باشد. انواع روپوش های آشپزی و پیراهن های آشپزی که در مدل های زنانه و مردانه موجود می باشد.

انواع لباس های مورد نیاز در رستوران ها و کافی شاپ ها

فروش انواع پوشاک آشپزی به صورت اینترنتی

دنیای مجازی و خرید های اینترنتی آن امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند و خرید های حضوری جای خود را به خرید های اینترنتی و غیر حضوری داده اند. با شیوع ویروس کرونا خرید های اینترنتی بیش از هر زمان دیگری رونق پیدا کرد. برای خرید محصولات و کالا های مورد نیاز به صورت اینترنتی از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر موجود در سطح کشور اقدام نمایید. برای اطلاع از قیمت خرید مستقیم پیراهن رستورانی و هم چنین نحوه سفارش آن ها به فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی مجموعه ما در این سایت مراجعه فرمایید. برای خرید بهترین جنس ها با ما همراه باشید.

انواع لباس های مورد نیاز در رستوران ها و کافی شاپ ها

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال