خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند رستوران / قیمت خرده پیش بند رستوران

قیمت خرده پیش بند رستوران

قیمت خرده پیش بند رستوران در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا به کم ترین هزینه ممکن به فروش می رسد. برای خرید در ادامه با ما همراه باشید.

پیش بند چیست؟

پیش بند ها از جنس پارچه های مختلفی تهیه و دوخته می شوند. این نوع لباس جهت محافظت از لباس های بیرونی کاربرد دارند. انواع پیش بند ها را همه ی ما در مکان ها و موقعیت های متفاوتی استفاده کرده ایم. به عنوان مثال:

  • در آرایشگاه ها،
  • در هنگام آشپزی کردن
  • و یا شستن ظرف های موجود در آشپز خانه،
  • حتی در مشاغل کارگاهی و تعمیرگاه های ماشین.
  • و …

پیش بند ها بسته به کاری که قرار است با آن انجام شود از جنس های متنوعی تولید گردیده اند.  این پیش بند ها قسمت جلویی لباس ها را در نماحیه زیر گلو تا کمر را می پوشاند و از پایین اندازه های مختلفی دارد. به عنوان مثال گاها تا زانو، زیر زانو، نزدیک مچ پا، بالای زانو می رسد. از این رو از فرسوده شدن و یا خراب شدن لباس های ما تا حد زیادی جلوگیری خواهند نمود.

انواع پیش بند ها

در این متن چند نمونه از انواع پیش بند ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. این پیش بند ها شامل موارد زیر می گردند:

  1. پیش بند های از جنس لاستیک از انواع پیش بند هایی هستند که بسیار مقاوم اند. این نوع پیش بند ها در مشاغل و حرفه هایی مثل تعمیرکاری، نعل بندی، کارهای برقی و … کاربرد دارند.
  2. انواع پیش بند های ضد آب نیز موجود اند که از پارچه مشمع یا پی وی سی تولید گردیده و کاربرد عمده ای برای زمان های آشپزی و یا شستن ظروف دارند.
  3. پیش بند های دیگری نیز وجود رارند که به آن ها پیش بند های نجاری گفته می شود. این نوع پیش بند ها بر اساس نیاز نجار ها جیب بزرگی در جلو دارد که برای وسایل مورد نیاز نجار اند.
  4. از پیش بند های دیگر می توان به انواع پیش بند های سربی اشاره داشت. این نوع پیش بند برای افرادی تعبیه شده اند که به واسطه کاری که دارند در معرض تابش اشعه ایکس قرار گرفته اند.
  5. انواع پیش بند های لاستیکی برای افرادی که با مواد شیمیایی نیز کار می کنند بسیار مناسب است.
  6. و …

قیمت خرده پیش بند رستوران

قیمت خرده پیش بند رستوران

پیش بند ها از گذشته تا کنون نقش زیادی در زمان کار داشته اند. انواع پیش بند ها محافظ اصلی و واقعی تمامی لباس ها و پوشش های ما خواهند بود. انواع پیش بند ها در مشاغل آشپزی بسیار پر استفاده هستند. این پیش بند ها برای آشپز ها، کمک آشپز ها، سرآشپز ها و … طراحی می گردند. قیمت خرده پیش بند رستوران نسبت به قیمت عمده آن فرق چندانی نداشته و بسیار مناسب تر و بصرفه تر به فروش می رسد. برای خرید تنها کافیست تا با ما از طریق شماره های درج شده در زیر صفحه ارتباط بگیرید. انواع لباس و البسه قنادی، لباس آشپزی و … را با دارا بودن طرح های متنوع از این مجموعه می توانید خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال