خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس نانوایی / فروش انواع لباس نانوایی

فروش انواع لباس نانوایی

فروش انواع لباس نانوایی به صورت تکی و عمده به سراسر کشور انجام می گیرد. انواع لباس نانوایی را می توانید با کیفیت بالا از ما خریداری فرمایید.

فروش انواع لباس نانوایی

کاربرد انواع لباس نانوایی

همانطور که می دانید در تمامی محلات به صورت پرداکنده دست کم یک نانوایی وجود دارد. این نانوایی ها یا به صورت سنتی بوده که چندین نفر در آن جا کار می کنند. یا انکه به صورت ماشینی است که دست کم یک الی دو فرد در آن مشغول به فعالیت اند. البته تولیدی های نان فانتزی نیز وجود دارند که چندین نفر با وظایف مختلفی کار می کنند. هر کدام از این انواع نانوایی ها باید هم تمیز باشند هم اینکه کیفیت نان مطلوبی را به دست مشتری دهند. از این رو لازم است تا انواع لباس کار های مناسبی را برای این افراد تهیه نمایند تا هم به رعایت بهداشت بپردازند هم اینکه عالی ترین کیفیت ها را به دست مشتری رسانند.

ویژگی لباس نانوایی

انواع لباس های تولید شده برای افرادی که در نانوایی ها کار می کنند باید دارای چندین ویژگی مشخص باشند. به عنوان مثال در زیر چند نمونه را برای شما بیان نموده ایم:

  • به علت گرم بودن محیط کار و داشتن کوره های نانوایی این لباس ها باید نازک و خنک باشند تا بتوان هوا در آن جریان پیدا کند.
  • رنگ لباس ها بسیار اهمیت دارد چراکه رنگ های روشن کثیف بودن لباس را به راحتی نمایان می کند و فرد نسبت به شستن آن اقدام خواهد نمود. همچنین رنگ تیرهتر باز هم گرم تر از رنگ های روشن است و گرما را به خود کاملا جذب می کند.
  • لباس های نانوایی باید دارای  کلاه، دستکش و روپوش های مناسبی باشند.
  • این لباس ها باید در هنگام کار راحت بوده و مناسب در هنگام فعالیت باشند به طوری که نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد بر روی تن بایستد.
  • انواع لباس های نانوایی باید دارای جنس مناسبی باشند جنس مناسب این لباس ها باعث می شود تنا بعد از چندین بار شست و شو نیز کیفیت آن از بین نرود و مشکلی برای آن به وجود نیاید.
  • لباس های نانوایی ضد لک باشند تا بعد از هر بار کثیف شدن سریعا بتوانیم آن را تمیز کنیم و پاک کنیم.
  • و ..

فروش لباس نانوایی

فروش انواع لباس نانوایی

اگر می خواهید برای نانوایی خود به صورت عمده و یا خرده اقدام به خرید کنید می توانید روی ما حساب نمایید. ما انواع لباس های نانوایی و سایر مشاغل مورد نیاز شما را به کم ترنی هزینه ممکن برایتان ارسال خواهیم نمود. برای ثبت سفارش نیز تنها کافیست تا با شماره تماس ما ارتباط برقرار فرمایید. انواع لباس های کار رستورانی اعم از روپوش ها، پیش بند های آشپزی و …، لباس های کارگاهی برای مشاغل مختلف کارگاهی، انواع لباس های اداری برای مشاغلی مثل مهمانداری و شرکت های هواپیمایی و … را می توانید با کم ترین هزینه ممکن از این مجموعه خرید نمایید. برای برخورداری از تمام موارد یاد شده تنها کافیست با ما تماس بگیرید. شماره های ما را زیر اسن پست داشته باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال