خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند رستوران / فروش پیش بند رستوران

فروش پیش بند رستوران

فروش پیش بند رستوران با قیمتی استثنایی و ارزان برای رستوران ها. شما می توانید انواع پیش بند ها را در سایز های متنوعی از این سایت که کم ترین هزینه پرداختی سفارش دهید. برای اطلاع از چگونگی خرید در ادامه با ما همراه باشید.

پیش بند رستوران

سایز پیش بند رستوران

از عمده ترین و پرکاربرد ترین تکه های لباس کار رستورانی پیش بند های رستورانی هستند. این پیش بند ها بسیار کاربردی بوده و بر روی لباس های آشپزی بسته می شوند. تنها در رستوران ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه انواع دیگری از پیش بند ها برای کافی شاپ ها طراحی شده اند که کافه من یا باریستا آن را به تن می کند. اما پیش بند ها مزیت بزرگی که دارند جلوگیری کردن از بروز هر گونه آلودگی های احتمالی حین کار بر روی لباس ها خواهد بود.

از این رو در طول تاریخ از پیش بند ها برای کار های مختلفی انجام می شوده است. طرح ها و رنگ های پیش بند در گذشته بسیار با پیش بند های حال متفاوت بود به طوری که خود دارای مدل های زیادی بود که با پوشیدن آن لباس های فرد زیبایی خاصی را بهرمند می شد. پیش بند ها در جنس های متنوعی بسته به کاربردشان تولید می شوند مثلا پیش بند های فلزی از جمله پیش بند هایی هستند که برای آهنگران استفاده دارند و …

انواع پیش بند ها در سه سایز عمده مثل:

  1. پیش بند های کوتاه
  2. پیش بند های متوسط
  3. و پیش بند ها بلند

طراحی شده اند. هر سه سایز پیش بند بسیار پر کاربرد اند و در رستوران ها همه ی آشپز ها، سرآشپز ها و کمک آشپز ها آن را می پوشند.

فروش پیش بند رستوران

فروش پیش بند رستوران ارزان

خرید هر محصولی را می توانید به دو شیوه انجام دهید:

  • خرید به صورت عمده
  • خرید به صورت خرده

اما تفاوت هایی در فروش این دو نوع موجود است. به عنوان مثال در فروش عمده انواع پیش بند ها تخفیفات بیشتری داده شده و برای مشتری ارسال می گردد. این در حالی است که فروش خرده شامل تخفیفات زیادی مثل فروش عمده نخواهد بود. اما قطعا خرید از تولید کنندگان می تواند بر قیمت فروش و یا خرید محصول تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال در خرید از تولید کننده به دلیل عدم پرداخت پول و یا هزینه ای به دلالان و یا واسطه های امر فروش هزینه های پرداختی کم تر می گردد. لذا ما با فروش مستقیم و بدون واسطه انواع لباس های کار و رستورانی را برای شما عزیزان عرضه می داریم.

شما می توانید سفارشات خود را هم در تعداد زیاد که عمده نامیده می شود و هم در تعداد محدود که خرده نامیده می شود را از این مجموعه انجام دهید. شماره تماس درج شده ی ما در زیر همین پست به همراه شبکه های اجتماعی کارشناسان فروش ما در زیر این مطلب برای ارتباط شما درج شده است. شما توانید از این طریق به راحتی در کم ترین زمان ممکن انواع سفارشات خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال