خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سفید رستوران / پخش جدیدترین روپوش سفید رستوران

پخش جدیدترین روپوش سفید رستوران

پخش روپوش سفید رستوران با زیباترین و جدید ترین طرح های موجود در بازار را از ما بخواهید. اگر می خواهید بهترین روپوش های سفید رستورانی را خریداری نمایید تنها کافیست تا با ما تماس حاصل فرمایید.

پخش روپوش سفید رستوران

تنوع مدل لباس های رستورانی

سال هاست که رستوران داران از لباس های کار مناسبی برای پوشش انواع پرسنلی که در رستوران ها کار می کنند استفاده می نمایند. اما در اوایل لباس های کار کاملا بدون طرح و ساده بودند و هیچ گونه خلاقیتی در تولید آن وجود نداشت. رفته رفته طراحان انواع لباس کار به فکر این موضوع افتادند که در تهیه انواع لباس کار خلاقیت ایجاد نمایند. از این رو لباس های کار متنوعی در رنگ ها و مدل های گوناگون تولید شدند و روانه بازار های فروش گردیدند. بسیاری از لباس های تولید شده دارای طرح های مختلفی بودند که با نوع دکوراسیون رستوران هم خوانی داشته باشند.

این لباس ها کاملا با تم رستوران ست شده بودند و در بین رستوران داران خواهان زیادی را به خود جلب کردند. از این رو لباس های پرسنلی که در رستوران کار می کردند کم کم کاملا با شکل اولیه خود تفاوت داشتند. در عین حال رستوران های لاکچری اهمیت بیشتری به این لباس ها می دهند به طوری که جنس و طرح  لباس ها از بهترین و عالی ترین های مورجود در بازار است.

انواع روپوش سفید رستوران

روپوش های سفید همواره جایگاه خاصی در بین لباس کار هایی که به تولید غذا و … می پردازند دارد. این روپوش های سفید در مکان هایی مثل:

  1. قنادی های مختلف
  2. انواع نانوایی ها و تولید نان های فانتزی یا محلی
  3. در آرایشگاه ها
  4. در مطب های دندان پزشکی
  5. مطب های پزشکی
  6. مراکز لیزر
  7. غذا آماده های سراسر شهر
  8. آشپز خانه رستوران های سطح شهر
  9. و …

این روپوش ها دارای رنگ های زیادی هستند اما رنگ سفید آن بیش از سایر رنگ های دیگر مورد استفاده در مراکز مختلف قرار می گیرد. رنگ سفید به خوبی می تواند هوا را از خود عبور دهد و خنک تر از رنگ های تیره تر است. شما می توانید انواع روپپوش های سفید را در سایز ها و اندازه های مختلفی تهیه نمایید و از آن ها استفاده کنید.

روپوش سفید رستوران

پخش روپوش سفید رستوران

سایت شیک فرم از تولیدکنندگان برتری است که در حوزه تولید انواع لباس های کار آشپزی و غیر آشپزی فعالیت دارد. شما می توانید انواع لباس فرم گارسون، سرگارسون، شپز، سر آشپز، کلاه ها و پیش بند های آشپزی در طراح های متنوع و … را از ما با کم ترین هزینه پرداختی خریداری فرمایید. این لباس ها از زیبا ترین و عالی ترین طرح ها تهیه شده است که می توانید آن را خریداری فرمایید. پخش روپوش سفید رستوران به سراسر کشور با کم ترین هزینه به صورت عمده و خرده را به ما بسپارید. برای داشتن انواع لباس های کار همین حالا با کارشناس ما خانم سمیه رضایی تماس حاصل فرمایید. ما انواع لباس ها را برای فروش شما عزیزان عرضه می داریم. شماره های ما در زیر همین صفحه درج گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال