خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس قنادی / فروش انواع لباس قنادی

فروش انواع لباس قنادی

فروش انواع لباس قنادی با قیمتی استثنایی از مراکز فروش انواع انجام می شود. البته که مجموعه ی ما نیز در این مجموعه اقدام به فروش انواع البسه قنادی با بهترین کیفیت به صورت عمده و حتی خرده می نماید.

انواع لباس قنادی

لباس قنادی

هر شغلی که به تولید انواع غذا و پخت و پز منجر می شود لازم است که کارکنان آن و کسانی که آن را تهیه می کنند حتما لباس های مخصوصی را به تن نمایند. فردی که شیرینی می پزد و اصطلاحا وی را قناد می نامند درست باید همانند یک آشپز و سر آشپزی که در رستوران فعالیت دارد لباس های تمیز و خوبی به تن نماید. از این رو افرادی که در آشپز خانه ها، مراکز طبخ غذا، رستوران ها، شیرینی فروشی ها و … کار می کنند حتما باید بخاطر رعایت مسائل بهداشتی لباس کار به تن نمایند.

لباس کار و یا البسه ای که این افراد به تن می کنند تقریبا مشابه بوده و عمدتا از موارد زیر تشکیل می شود:

  1. یک روپوش تقریبا بلند
  2. شلوار های آشپزی با دوختی راحت
  3. کلاه های آشپزی متنوع
  4. پیش بند ها در اندازه های مختلف با داشتن جیب
  5. و …

رنگ لباس قنادی

لباس هایی که قنادان و آشپز ها به تن می کنند عموما از رنگی خنثی بهرمند اند. این رنگ به دلیل آن است که در صورت وجود هر گونه لکه و … بتوان آن را به راحتی ملاحظه نمود. بعد از دیدن لکه های موجود فورا آن را شسته و تمیز نمایند. غالبا در بین تمامی رنگ ها رنگ سفید از پر طرفدار ترین رنگ ها در بین این مشاغل می باشد که از آن استفاده می نمایند.

در کنار رنگ پارچه قطعا جنس پارچه نیز اهمیت دارد چراکه ساعات زیادی از روز را این افراد انواع لباس های آشپزی را به تن می کنند. اگر پارچه ضخیم باشد برای فردی که آن را می پوشد آزار دهنده خواهد بود. جنس پارچه باید سبک باشد و در همچنین به دلیل گرمای درون آشپزخانه ها ضد تعریق نیز باشد. لذا اهمیت به جنس پارچه از جمله مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن تاکید کنید.

فروش انواع لباس قنادی

فروش انواع لباس قنادی

در طول تاریخ همواره زندگی انسان ها با تغییرات بسیاری رو به رو بوده است. این تغییرات در تمامی مسائل هر کدام به گونه ای بوده است. یکی از این مسائل لباس هایی است که از گذشته تا کنون با شکل های مختلفی به بازار عرضه شده و همه از آن استفاده می کنند. این لباس ها رفته رفته با نیاز مردم همخوانی پیدا نمودند به طوری که برای هر فعالیتی لباس مخصوصی طراحی شد. خاصیت این لباس ها راحتی کاری است که برای فرد به ارمغان می آورد.

از گذشته طراحس و دوخت لباس های زیبا تر، نوین تر و … از جمله مسائلی بوده است که همواره برای طراحان اولویت داشته است. لباس های قنادی و آشپزی هم از جمله لباس هایی هستند که برای انجام فعالیت های خاصی طراحی شده اند. فروش انواع لباس قنادی ، لباس آشپزی، لباس کارگاهی و … را با قیمتی مناسب می توانید با ما تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال