خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پیش بند رستوران / نمایندگی پیش بند رستوران

نمایندگی پیش بند رستوران

نمایندگی پیش بند رستوران یکی از بهترین نمایندگی های سراسر کشور می باشد.این نمایندگی در نظر دارد که بهترین پیش بندهای رستورانی را در انواع مختلف تولید وبا کمترین هزینه به فروش برساند. سایت شیک فرم سعی دارد با معرفی نمایندگی های فروش برتر به انتخاب مرکز خرید عالی و به صرفه شما عزیزان را یاری دهد. سایت شیک فرم بهترین پیش بندهای رستورانی را در سایز ها و در انواع مختلف آماده ارایه به عزیزان نموده است.

نمایندگی پیش بند رستوران

پیش بندهای رستورانی باعث می شود که هر گونه کثیفی و لکه و چربی که در حین آشپزی امکان دارد روی لباس آشپزها و کمک آشپزها بریزد جلوگیری کند و لکه ها و چربی پیش بند را کثیف کنند و لباس های اصلی آن ها کثیف نشود.

پیش بندهای رستورانی علاوه بر امن نگه داشتن فرد در مقابل کثیفی و لکه ها باعث می شود که فرد در برابر شعله های آتش نیز مصون بماند.

انواع پیش بند رستوران

پیش بند های رستورانی بنابر وظیفه ای که کارکنان رستوران دارند متفاوت خواهد  بود.

  • پیش بند سر آشپز: پیش بند های رستوران باید حتما عایق گرما و حرارت باشند تا اگر غذای داغ یا روغن داغ روی آن ها ریخته شود فرد دچار آسیب جدی نشود. سعی شود رنگ روشن برای آن انتخاب گردد.
  • پیش بند گارسون: پیش بند های گارسون باید رنگ تیره داشته باشد چون اگر کثیف باشد زیاد مشخص نباشد و طرح آن ساده انتخاب گردد.
  • پیش بند ظرف شو: کسی که داخل رستوران در حال ظرف شستن است بهترین کار برای او این خواهد بود که پیش بند ضد رطوبت داشته باشد.

پیش بند رستوران

نمایندگی پیش بند رستوران

نمایندگی پیش بند رستوران ، لباس آشپزی با دارا بودن بهترین پیش بند ها در خدمت مشتریان عزیز می باشد و شما عزیزان می توانید از طریق سایت شیک فرم برای خرید اقدام نمایید. برای خرید با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال