خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم مهمانداری / جدیدترین لباس مهمانداری

جدیدترین لباس مهمانداری

جدیدترین لباس مهمانداری زنانه با قیمت عالی و کیفیت دوخت فوق العاده را می توانید همین حالا از طریق مجموعه شیک فرم سفارش خرید بی واسطه دهید.

جدیدترین لباس مهمانداری زنانه

لباس مهمانداری همانند لباس های فرم اداری و دیگر لباس هایی که رسمی هستند همگی دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. به دلیل اینکه اکثر مهمانداران هواپیمایی خانم هستند در ادامه بیشتر در مورد لباس فرم مخصوص بانوان صحبت خواهیم کرد. اما این را بدانید که لباس آقایان نیز دارای نکاتی است که در ادامه شرح خواهیم داد.

انواع پارچه ها در تهیه لباس رسمی

  • پارچه فاستونی
  • پارچه کرپ
  • پارچه ترگال
  • پارچه کودری
  • پارچه پرادا
  • پارچه دیور
  • پارچه تترون
  • پارچه پرشیا

در بین همه ی این پارچه ها مناسب ترین و بهترین پارچه، پارچه ترگال بسیار مناسب است. لازم است بدانید که لباسی که در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد باید جنسی مناسب داشته باشد و از لباسی که دارای وزن سنگین می باشد تا حد امکان استفاده نکنید. لباس مهمانداری برای بانوان از مانتو، شلوار و مقنعه یا کلاه مخصوص مهمانداران تهیه می گردد. نکته دیگری که در خصوص این نوع لباس ها مورد نظر می باشد این است که جنس پارچه ای که در دوخت این لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد باید به نحوی باشد که قابل شستشو بوده و همچنین ضد چروک باشد.

لباس مهمانداری زنانه مخصوص آژانس های هواپیمایی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می گردد. یکی از مزیت های پوشیدن این نوع لباس ها این است که بین افرادی که به این آژانس ها مراجعه می کنند و کارمندان آنجا تفاوت ایجاد می کند و به راحتی افراد قابل تشخیص می باشند.

مدل جدید لباس مهمانداری - شیک فرم

فروش لباس مهمانداری با قیمت روز

فروش جدیدترین مدل های لباس مهمانداری زنانه (لباس مهمانداری هواپیما یا هتل) با قیمت روز سال 1402 در مجموعه شیک فرم انجام می گردد.
از آنجا که این مجموعه با بزرگترین مراکز تولید کننده انواع لباس کار و لباس فرم در ارتباط است؛ شما می توانید بدون هیچ واسطه ای سفارش خرید خود را به ثبت برسانید. قیمت لباس مهمانداری در این نمایندگی فروش، قیمت کاملا واقعی بدون هیچ افزایشی است. پس همین حالا ضمن دریافت مشاوره لازم از مشاورین مجموعه ما، خرید اینترنتی و آسانی را تجربه نمایید.

سوالات متداول شما

چرا خرید لباس مهمانداری از نمایندگی شیک فرم؟

شیک فرم یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی های فروش مستقیم انواع لباس کار در کشور است که با حذف تمامی واسطه ها، امکان خرید با قیمت رقابتی را فراهم می آورد.

قیمت روز لباس فرم مهمانداری زنانه در سال 1402؟

اگر شما هم به دنبال خرید لباس فرم مهمانداری زنانه با بهترین قیمت سال 1402 هستید، کافی است همین حالا با مشاورین شیک فرم در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال