خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس فرم مهندسی / خرید لباس فرم مهندسی | نکات مهم + قیمت روز

خرید لباس فرم مهندسی | نکات مهم + قیمت روز

خرید لباس فرم مهندسی در صورتی که به شکل کاملاً اصولی انجام شود می‌ تواند امنیت افراد را در محیط کاری حفظ کند. شیک فرم یک مجموعه معتبر است که انواع لباس فرم مهندسی به صورت کاملاً استاندارد را ارائه می دهد.

ویژگی های یک لباس فرم مهندسی کدام است؟

خرید لباس فرم مهندسی

اهمیت استفاده از لباس کار برای متحدالشکل شدن همه کارمندان و حفظ افراد در برابر خطرات احتمالی برای همه مشخص است.
به خصوص در عملیات های عمرانی و تأسیساتی، استفاده از لباس های مناسب برای مهندسین نقش تاثیرگذاری در رعایت استانداردها و حفظ ایمنی محیط کار دارد.
در اغلب مواقع مهندسین در حین کار، وظیفه نظارت را به عهده دارند و معمولاً کمتر در کارهای فنی دخالت می کنند؛ به همین جهت این افراد از لباس های دو تکه استفاده کرده و اغلب مواقع لباس ها شامل بلوز و شلوار و کاپشن و شلوار است.
جنس پارچه مناسب برای تولید لباس مهندسین پلی استر پنبه ای هست؛ زیرا این افراد فعالیت‌ های سختی ندارند و باید از پارچه هایی بسیار نرم و لطیف استفاده کنند.
اما اگر در گروه مهندسینی قرار می گیرند که باید مسئولیت های سنگین و کارهای سخت انجام دهند، می ‌توانند از پارچه های مقاوم تری برای تولید لباس های خود استفاده نمایند و بهتر است که لباس های بیلرسوت از جنس لی یا کتان به کار ببرند.
در اینجا به طور کلی به برخی از ویژگی های یک لباس مهندسی خوب اشاره می کنیم:

  • سایز مناسب

جزء فاکتورهای بسیار مهم، اندازه بودن لباس است که نقش تاثیرگذارتری در حفظ ایمنی و حفاظت از افراد دارد، به هیچ عنوان از لباس‌ های گشادتر و تنگ‌تر استفاده نشود؛ زیرا فعالیت افراد را محدود می کند.

  • جنس لباس

جنس یونیفرم ها با در نظر گرفتن استانداردهای محیط کار مشخص می گردد، گرماژ و صخامت پارچه باید با توجه به فضای محیط کار و فصل آن انتخاب شود.

  • رنگ لباس

از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب، رنگ لباس کار حرفه ‌ای است که باید با توجه به شرایط، رنگ های طوسی، مشکی، سرمه ای و حتی قهوه ای انتخاب گردد، برای افزایش دید در شب در پروژه های عمرانی و ارتفاعات زیاد لازم است تا از نوارهای شبرنگ بر روی این لباس ها به کار ببرند.

  • نحوه طراحی و دوخت

تمامی بخش های لباس از جمله یقه، آستین، جیب و دمپای شلوار باید کاملاً استاندارد طراحی شود و داشتن چند عدد جیب بزرگ و مناسب برای قرار گرفتن مدارک مختلف اهمیت زیادی پیدا می کند.

قیمت لباس مهندسی حرفه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید لباس فرم مهندسی

برای اینکه قیمت لباس مهندسی حرفه ‌ای را مشخص کنند، لازم است تا برخی از ویژگی های لباس ‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.
یک لباس کار حرفه‌ای را از مناسب ترین پارچه مطابق شرایطی که قرار است از این لباس استفاده شود طراحی و تولید می کند.
در اینجا به برخی از عوامل مهمی که بر قیمت گذاری لباس مهندسی حرفه ای تاثیرگذار هستند اشاره می کنیم:

  • نوع پارچه مورد استفاده برای تولید لباس کار
  • نوع مدل مد نظر مشتری
  • کیفیت دوخت لباس ها
  • تعداد تیراژ و سفارش برای لباس کار
  • مدت زمان لازم برای تحویل کار

نکات مهم در خرید لباس فرم مهندسی

Engineering uniforms

در حال حاضر انواع مختلفی از لباس کار در بازار وجود دارد که در صورت آشنا نبودن با آنها ممکن است در خریدهای خود دچار اشتباهاتی شوید.
برخی از نکات مهم در خرید لباس فرم مهندسی وجود دارد تا نتیجه کار ۱۰۰% مورد رضایت پرسنل قرار بگیرد و همچنین با صرف هزینه مناسب ‌تر می توان محصول بهتری را به دست آورد.
در اینجا به برخی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید لباس فرم مهندسی باید مورد توجه قرار بگیرد، اشاره می ‌کنیم:

  • لباس با توجه به شرایط کار به صورت دو تکه و یا یک تکه انتخاب گردد.
  • تعیین سایز جزء مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنند.
  • جنس پارچه مورد استفاده از فاکتورهای مهم می باشد که باید مطابق شرایط کاری در نظر بگیرید.
  • کیفیت دوخت لباس کار و دوخت لباس های کاملا ظریف می تواند مشخص کننده لباس کارهای خوب و بد باشد، این لباس ها نباید در استفاده کوتاه مدت درزهای آنها باز شود.
  • تعداد جیب در لباس کار مهندسی اهمیت دارد؛ زیرا نیاز است برخی از تجهیزات جانبی و ابزارهای دستی حمل و نقل شوند، به همین جهت انتخاب البسه با تعداد جیب های بزرگ و زیاد جزء نکات حائز اهمیت می باشد.
  • قیمت لباس کار با توجه به جنس پارچه، کیفیت دوخت و مواردی از این قبیل مشخص می شود، اما باز هم مراکز عرضه کننده بر قیمت تاثیر می گذارند.

مزایای سفارش لباس کار مهندسی از شیک فرم

خرید لباس کار مهندسی برای کلیه افراد که در این حوزه ها فعال هستند لازم و ضروری است و به دنبال پیدا کردن لباسی باکیفیت و قیمت مناسب می باشند.
مجموعه شیک فرم یکی از مراکزی است که به صورت کاملاً تخصصی در حوزه لباس کار فعالیت دارد و با خیال راحت می توانید از مهارت ها و دانش مشاوران مجموعه برای انتخاب های بهتر استفاده کنید.
انتخاب این مجموعه و سفارش لباس کار مهندسی به آنها مزایای زیادی برای خریداران به دنبال دارد که سبب می شود در خریدهای بعدی نیز این مجموعه را در لیست انتخاب های خود قرار دهند.
ارائه البسه با کیفیت بالا و متنوع از لحاظ جنس و کارکرد یکی از مهم ‌ترین مزایایی است که خریدار می تواند بدون صرف وقت و گشت و گذار با همه این جنس های متنوع روبرو گردد.

ارائه قیمت های مناسب و مقرون به صرفه مهمترین مزیت سفارش لباس کار مهندسی از طریق مجموعه شیک فرم می باشد؛ زیرا به صورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط بوده است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال