خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سنتی / قیمت مستقیم روپوش سنتی

قیمت مستقیم روپوش سنتی

روپوش ها معمولا یک نوع لباس گشاد بیرونی هستند که به عنوان خارجی ترین لایه عمل می کند. روپوش ها بر روی لباس های شخصی پوشیده می شوند و معمولا توسط پزشکان و پرستاران و سر آشپزان مورد استفاده قرار می گیرند. روپوش ها را می توان به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار داد. وظیفه روپوش می تواند حفظ انسان در برابر خطرات احتمالی در حین کار باشد و یا به نوعی رعایت بهداشت و نظافت باشد. براب رعایت بهداشت و نظافت این نوع لباس های فرم در رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. پوشیدن روپوش ها و لباس های فرم برای کارکنان و سر آشپزان و آشپز های رستوران ها نه تنها سبب رعایت بهداشت فردی و عمومی می شود بله سبب می شود تا نمای ظاهری رستوران منظم و مرتب به چشم بخورد و سبب جذب مشتری بیشتری شود.

روپوش سنتی

یکی از مواردی که در رستوران ها و کافی شاپ ها باید رعایت کرد پوشیدن روپوش ها و لباس های فرم می باشد. در سطح کشور مراکز تهیه غذا و رستوران های بسیاری وجود دارند که تم لباس های فرم و روپوش های آن ها به صورت سنتی می باشد. این گونه رستوران ها علاوه بر این که لباس های فرم کارکنان آن ها به صورت سنتی می باشد محیط داخلی و خارجی رستوران آن ها نیز به صورت سنتی طراحی شده است. رستوران های با تم سنتی دارای غذا های سنتی و محلی می باشند. افرادی که در این گونه رستوران ها مشغول به فعالیت هستند باید دارای لباس های فرم سنتی باشند تا به گونه ای با محیطی که در آن کار می کنند تطابق داشته باشند. روپوش های سنتی استفاده شده در این مکان ها الهام گرفته از دوران قدیم مانند پهلوی و قاجار می باشد.

روپوش سنتی

قیمت خرید روپوش سنتی

قیمت خرید روپوش های سنتی در مراکز خرید متفاوت می باشد و تحت تاثیر عوامل و فاکتور های بسیاری قرار دارد. کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه ه کار رفته در آن از عوامل تاثیر گذار بر قیمت می باشد. هم چنین نحوه دوخت از دیگر عوامل مهم و موثر در قیمت نهایی می باشد. گاهی این نوع لباس های فرم قیمت بالایی دارند و دلیل آن نیز می تواند عرضه آن ها توسط واسطه ها و دلالان باشد. برای خرید روپوش سنتی در انواع سایز های مختلف از طریق نمایندگی های فروش مستقیم اقدام نمایید. این گونه نمایندگی ها با حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت و فروش بالای آن ها شده اند.

قیمت خرید روپوش سنتی

خرید آنلاین انواع روپوش سنتی رستورانی

امروزه افراد در جهت کاهش هزینه ها رفت و آمد ها خرید های خود را از طریق آنلاین و غیر حضوری انجام می دهند. در این روش فرد بدون این که در مکان مورد نظر حضور یاید و فقط با استفاده از یک گوشی هوشمند و اینترنت اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود می کند. پخش مستقیم روپوش سنتی در فروشگاه اینترنتی ما با عالی ترین کیفیت ها و جنس ها و با قیمت تولید کننده صورت می گیرد. با ما در ارتباط باشید.

خرید آنلاین انواع روپوش سنتی رستورانی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال