خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سنتی / پخش مستقیم روپوش سنتی

پخش مستقیم روپوش سنتی

هر نوع مکان و محیطی که کار آن خدمات رسانی و تهیه و تولید مواد خوراکی و غذایی می باشد باید از نظر رعایت مسایل بهداشتی بسیار دقیق بوده و آن ها را رعایت کند. استفاده از لباس های فرم در حین تولید مواد غذایی و ارائه آن ها به مردم یکی از اصول رستوران داری و کافه داری می باشد. این نوع لباس ها علاوه بر این که سبب رعایت بهداشت فردی می شوند و از کثیف شدن لباس ها کارکنان و آشپزان جلوگیری می کنند فرم خاص و ظاهر منظم و شیکی را به رستوران ها و کافه ها می دهد. تولیدی های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه تولید و عرضه انواع روپوش ها و لباس های فرم فعالیت می کنند.

روپوش سنتی

روپوش ها و لباس های فرم استفاده شده در رستوران ها و کافی شاپ ها دارای انواع مختلفی هستند و هر رستوران و کافی شاپی فرم خاص خود را سفارش داده و استفاده می کند. یکی از انواع لباس های فرم رستورانی روپوش سنتی می باشد. این نوع لباس ها تفاوت هایی با سایر لباس های فرم دارند. یکی از مهم ترین تفاوت آن ها این است که در تولید روپوش های سنتی از پارچه های سنتی استفاده می شود. تفاوت دیگر آن ها این است که در تولید آن ها از طرح و مدل های قدیمی و فلکلور استفاده می شود. این نوع لباس های فرم بیشتر در سفره خانه ها و رستوران های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. روپوش سنتی سفارش داده شده باید طوری باشد که فرد در آن احساس راحتی کند و برای استفاده در این گونه مکان ها برای فرد ایجاد ناراحتی نکند.

روپوش سنتی

پخش مستقیم روپوش سنتی

فروشگاه اینترنتی ما در این سایت این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا انواع روپوش ها و لباس ها رستورانی را با قیمت ارزان و به صورت مستقیم خریداری نمایند. فروشگاه ما کالا ها و محصولات خود را به صورت مستقیم و از طریق نمایندگی های پخش مستقیم خود و بدون دخالت واسطه ها عرضه می کند. عرضه آن ها توسط نمایندگی ها سبب حذف واسطه ها و فروش بالای محصول و نیز کاعش قیمت می شود. بنابراین اگر قصد خرید روپوش سنتی را دارید با خیال راحت به مجموعه ما مراجعه کرده و با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایید.

پخش مستقیم روپوش سنتی

قیمت روپوش های سنتی

هر نوع لباس و کالایی که تولید می شود با قیمت خاصی به فروش می رسد که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. کیفیت پارچه مورد استفاده در تولید انواه لباس های فرم و روپوش ها از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها می باشد. هر مقدار که کیفیت پارچه مورد استفاده بالا تر باشد قیمت آن نیز بالا خواهد بود. عرضه توسط دلالان و واسطه ها نیز از عواملی است که سبب می شود قیمت این گونه لباس ها و کالا ها به صورت کاذب بالا رود. جهت اطلاع از قیمت خرید مستقیم پیراهن رستورانی و هم چنین پخش مستقیم روپوش سنتی از طریق شماره تماس های موجود در این سایت اقدام نمایید.

قیمت روپوش های سنتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال