خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سنتی / قیمت مستقیم روپوش سنتی

قیمت مستقیم روپوش سنتی

قیمت مستقیم روپوش سنتی برای فروش و عرضه به سراسر کشور از این مجموعه ارزان تر از هر گونه بازار فروش دیگری خواهد بود. شما می توانید انواع لباس فرم ها را از ما با کم ترین نرخ ممکن خریداری نمایید. ما زیبا ترین ها را به شما عرضه می داریم.

 

مرکز لباس فرم رستورانی

روپوش سنتی

روپوش ها جزو پر فروش ترین لباس کار های تولید شده هستند. این لباس ها در انواع و مدل های زیادی دوخته شده و این انواع هر کدام برای یک کاربرد خاص استفاده دارند. انواع روپوش ها در سایز های مختلفی را تهیه می کنند که در مشاغل مختلف به کار آیند. به عنوان مثال نوع ساده ی آن که رنگ سفیدی دارد و از آستین های بلندی بهرمند است کاربردی متفاوت با سایر انواع دارند. در دندان پزشکی ها، آزمایش گاه ها، آرایش گاه ها، پیرایش گاه ها و  حتی یک سری از فست فودی های کوچک از روپوش های ساده ای استفاده می کنند. طول این روپوش ها تا زیر طانو و یا نزدیکی زانو بوده، رنگ سفیدی داشته، آستین های تا مچ و یا سه ربع و …
اما انواع روپوش های آشپزی که در رستوران ها برای آشپز ها، سر آشپز ها و کمک آشپز ها و یا … استفاده می شوند نیز کاملا با این روپوش ها متفاوت اند. نوع دوخت روپوش های رستورانی ساده نیست. این روپوش ها دارای طرح ها، رنگ ها و نوع های متفاوتی هستند. روپوش های سنتی از جمله انواع روپوش هایی هستند که در رستوران ها برای استفاده پرسنل در نظر گرفته می شوند. این روپوش ها زیبایی خاصی را به لباس ها می دهند. از انواع روپوش ها با طرح های سنتی برای پرسنلی که در سفره خانه ها، رستوران های سنتی و … کار می کنند استفاده می نمایند. این روپوش ها از طرفداران خاصی بهرمند است چراکه تعداد سفره خانه ها و رستوران های سنتی در ایران کم نیست و مردم به رفتن به این مکان ها علاقه خاصی نشان می دهند.

 

لباس کار رستورانی مردانه

 

قیمت مستقیم روپوش سنتی

ما در این سایت به دلیل آنکه یک تولید کننده در زمینه تولید انواع لباس کار هستیم، همواره قیمت های کم تری را برای فروش به همه ارائه می دهیم. از این رو مشتری می تواند با پرداخت هزینه ای کمتر انواع لباس کار های مورد نیاز خود را برای تمامی مشاغل خرید نمایید. حوزه ی کاری ما تنها در زمینه تولید و فروش انواع لباس های رستورانی نخواهد بود بلکه ما انواع لباس کار برای هر شغل و کار دیگری را نیز تولید و عرضه می کنیم. از جمله لباس های به فروش رسانده شده از این مجموعه که می توانید خریداری کنید شامل :

  • انواع لباس های کارگاهی برای مشاغلی همچون لوله کشی، نجاری، تعمیرات، مکانیکی و …
  • انواع لباس فرم های مهمانداری، هواپیمایی و …
  • انواع لباس های مربوط به رستوران های مدرن و سنتی برای تمامی پرسنل
  • انواع لباس های قنادی و نانوایی
  • انواع لباس ها و جلیغه های راهداری و …
  • و ….

البته که قیمت مستقیم روپوش سنتی را شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس تلفنی ساده از ما دریابید و از کیفیت محصولات بهرمند شوید. همین حالا با مشاورین شیک فرم در تماس باشید.

 

لباس فرم رستوران سنتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال