خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / پوشاک آشپزی / فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی

فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی

فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی در این سایت به پخش و عرضه انواع پوشاک آشپزی در رنگ ها و مدل های مختلف می پردازد. برای خرید تنها کافیست تا با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی

تاریخچه استفاده از لباس آشپزی

استفاده از لباس های معینی برای انجام کار آشپزی از گذشته مرسوم بوده است. در  زمان ریاست ناپلئون، ویبه دلیل افراد زیادی که در قصر مشغول به کار بودند  تصمیم گرفت تا چند مورد از مشاغل را از دیگر مشاغل موجود در قصرش متمایز سازد. از این رو افراد زیادی در قصر در آشپزخانه کار می کردند و هر کدام وظاایفی همچون آشپز، سر آشپز و … داشتند. وی دستور داد تا لباس های یک شکل و یک دستی را برای این افراد بدوزند تا بتواند همه ی آن ها را تشخیص دهد.

لباس هایی که آن دوران استفاده شد بسیار ساده بودند به طوری که تنها یک روپوش یک رنگ سفید و یک پیش بند را برای آنان آماده ساختند. اما با گذشته زمان شکل این روپوش ها تغییر یافته و به شکل یونیفرم های آشپزی تولید شده ی امروزی در آمدند. حتی با نگاه کردن به این یونیفرم ها به راحتی می توان فرد سر آشپز را از آشپز و آشپز را از کمک آشپز تشخیص داد. چراکه تغییرات کوچکی در بین لباس تمامی این افراد برای تشخیص بهتر اعمال گردید.

بهترین جنس پارچه برای پوشاک آشپزی

لباس های مورد استفاده برای امر آشپزی همواره دارای رنگی روشن و بیشتر سفید هستند. این رنگ روشن تنها به دلیل آن است که به راحتی انواع لکه هایی که در هنگام کار بر روی آن قرار می گیرد بتوان روئیت نمود. این لباس ها بخاطر آنکه بسیار در هنگام کار با مواد غذایی در ارتباط اند حتما کثیف می شوند.

اما کثیف ماندن لباس آشپزی به هیچ عنوان درست نیست و باید مکررا شسته و تمیز باشند. از این رو مرغوبیت و نوع پارچه بکار رفته در هر کدام از انواع لباس کار ها فوق العاده مهم است. چراکه نباید جنس بدی داشته باشند که فورا خراب شده یا کیفیت خود را از دست بدهند. با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروزی پارچره های مرغوب تری به کمک طراحان شتافتند تا این موضوع را حل نمایند. پارچه نانو  از پارچه هایی است که رد و لکه ی غذا زبسیار سریع از سایر پارچه های معمولی پاک و شسته می شود. زیرا این لکه ها کاملا به جنس پارچه و تار و پود آن نفوذ نمی کند.

بهترین پوشاک آشپزی

فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی ارزان

خرید با قیمت ارزان تر و کم تر قطعا از آرزو هایی هر مشتری خواهد بود. قطعا خرید به قیمت مناسب می تواند در تعداد عمده تاثیر گذار باشد. این فروشگاه بهترین پوشاک آشپزی را برای فروش به شما عرضه می دارد. شما می توانید تمامی محصولات آشپزی را از ما با قیمتی کاملا متناسب با کیفیت آن خریداری نمایید و از آن لذت ببرید. شماره های ما برای شما در زیر این متن ذرج گردرده که تنها راه ارتباطی شما با ما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال