خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس سرگارسون / فروش عمده و خرده انواع لباس سرگارسون

فروش عمده و خرده انواع لباس سرگارسون

انواع لباس سرگارسون به صورت عمده و خرده از مراکز فروش ما در این مجموعه با قیمتی کاملا مناسب و عالی به فروش می رسد. این لباس ها با رنگ های متنوعی دوخته شده و برای مشتریان طراحی گردیده اند.

لباس سرگارسون

ضرورت استفاده از لباس کار در رستوران

سال ها پیش رستوران ها به شکل امروزی نبودند اما رفته رفته در رستوران ها تغییرات زیادی اعمال شد. این تغییرات به حدی گسترده بودند که شامل انواع دکوراسیون های داخلی، منو های غذایی موجود در رستوران و … گردیدند. اما یکی از مهم ترین مسائلی که در رستوران ها تغییر کرد روند پوشش کارکنان رستوران ها بود. این لباس ها تغییرات زیادی را به چشم مشتری ایجاد کردند و بسیار عامل مثبتی در جذب مشتری بود. اما بسیاری از کسانی که در حوزه رستوران داری و … فعالیت دارند نمی توانند به درستی اقدام به خرید محصولات مناسبی در این زمینه نمایند و انواع لباس های رستوانی با کیفیت را خریداری کنند. ما در ادامه به شما راه هایی می آموزیم که لباس های رستورانی مناسب و با کیفیتی را بتوانید خریداری فرمایید.

موارد مهم در هنگام خرید انواع لباس رستورانی

قطعا هر خرید ارزانی جزو بهترین و عالی ترین موارد نخواهد بود. این که یک دکیفیت مناسب را به قیمتی مناسب خریداری کنید مهم تر از هر نوع خریدی است. از این رو چند مورد وجود دارد که در هنگام خرید مورد توجه خود قرار دهید که شامل:

  1. جنس پارچه ای است که در دوخت لباس رستورانی استفاده شده است، بهترین و پرکاربرد ترین آن ها پارچه کجرا و یا ازترگال است.
  2. عدم لکه پذیری پارچه نیز فوق العاده مهم است چراکه پرسنل با مواد غذایی و خوراکی به طور مداوم در ارتباط هستند و امکان لک شدن لباس وجود دارد.
  3. ضد چروک بودن انواع لباس رستوران از دیگر موارد بسیار پر اهمیت است. زیرا اتو کردن مرتب در محیط کار با توجه به شیفت های کاری طولانی که دارند قطعا وجود ندارد.
  4. هر رستورانی از یک طیف و تم رنگی برای دکوراسیون و حتی لباس های پرسنل استفاده می کند. از این رو مهم است که از تولید کننده ای خرید کنید که بتواند تنوع رنگی زیادی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.
  5. طرح و مدلی که هر لباس رستورانی دوخت شده است هم بدون اهمیت نخواهد بود. هرچه تنوع طرح بیشتر باشد جذابیت بیشتری برای خریدار خواهد داشت.
  6. تمیزی دوخت و نوع برش نیز مهم است زیرا تن خور لباس برای پرسنل اگر زیبا نباشد چهره خوبی به محل کار شما نخواهد داد.
  7. و …

انواع لباس سرگارسون

لباس سرگارسون

سرگارسون ها از عواملی هستند که در رستوران کار می کنند و وظیفه کنترل در محیط پذیرایی را بر عهده دارند. انواع لباس سرگارسون برای این افراد با زیبا ترین دوخت ها نیز در بازار وجود دارد که مناسب برای تمامی رستوران ها خواهد بود.

قیمت خرید انواع لباس سرگارسون

برای خرید انواع لباس های رستورانی مثل لباس سرگارسون، لباس آشپزی، لباس گارسونی و … تنها کافیست تا با ما تماس حاصل فرمایید و از ما قیمت های به روز را برای ارسال به سراسر کشور جویا شوید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال