خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / البسه قنادی / قیمت انواع البسه قنادی

قیمت انواع البسه قنادی

قیمت انواع البسه قنادی در سایت شیک فرم بسیار به صرفه تر از هرجای دیگری می باشد. سایت شیک فرم سعی دارد تا بهترین روپوش های آشپزی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. سایت شیک فرم چون فروش خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد در نتیجه دارای بهترین قیمت و بهترین کیفیت فروش می باشد.

یکی از جاهایی که غیر از رستوران ها و کارگاههای صنعتی و فست فودها و… به لباس کار نیاز دارند قنادی ها هستند. قنادی ها یکی از مهمترین جاهایی است که کارگران آن محل حتما باید البسه قنادی به تن کنند تا نظافت و تمیزی محل مورد نظر حفظ شود.

قیمت انواع البسه قنادی

البسه قنادی

قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی همیشه در حال درست کردن انواع کیک و شیرینی و باقلوا و… هستند. همانطور که میدانید هنگامی که مشغول به کار آشپزی هستید حتما حتما لباس افراد لکه ی چربی و مواد شیرینی و آرد و … را به خود می گیرد و این باعث می شود که اگر لباس کاری به تن نداشته باشد لباس او کثیف و غیر قابل استفاده شود.

البسه قنادی ها را در دو رنگ سفید و سیاه سفارش می دهند که تعداد سفارشات رنگ سفید بسیار بیشتر از رنگ سیاه آن خواهد بود. این لباس ها شامل روپوش ها و بلوزهای تک و بلند می باشد و هنگام کار به خریدار اطمینان بیشتری می بخشد.

قنادها با پوشین کلاه قنادی و همچنین روپوش های قنادی این اطمینان را  به خریدار می دهند که قنادی دارای نظم و هماهنگی بسیار بالایی است و با خیال راحت شیرینی خود را خریداری می کنند.

قیمت البسه قنادی

قیمت انواع البسه قنادی

قیمت انواع البسه آشپزی در سایت شیک فرم بسیار کمتر از جاهای دیگر خواهد و طرح و رنگی که این سایت برای البسه آشپزی دارد را در هیچ جای دیگری نخواهی یافت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال