خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش رستوران / خرید بهترین روپوش رستوران

خرید بهترین روپوش رستوران

خرید بهترین روپوش رستوران تنها توسط سایت شیک فرم امکان پذیزخواهد بود.سایت شیک فرم دارای بهترین و مرغوب ترین امکانات دوخت و آماده سازی روپوش های رستورانی میباشد.روپوش رستوران به خدمه رستوران اعم از آشپز و سرآشپز و کمک آشپز خدمه و گارسون و همه ی کسانی که در رستوران کار میکنند این امکان را داده است که خرید های خودرااینترنتی سفارش دهند.

خرید روپوش رستوران

روپوش رستوران یکی از مهترین جزهای یک رستوران است و داشتن روپوشی زیبا و شیک در زیبایی و جذب بیشتر رستوران بسیار اهمیت دارد.

انواع روپوش رستوران

روپوش رستوران اکثر به دو صورت مدرن و سنتی دوخته میشود:

روپوش های سنتی رستوران: این نوع روپوش ها بیشتر برای رستوران های سنتی و قهوه خانه ها و سفره خانه ها استفاده میشود و اکثر جنس پارچه و طرح های منحصر به فرد خود را داردو کسانی که در این نوع مکان ها خدمت میکنند برای هماهنگی بیشتر با دیزاین رستوران از آن بهره میبرند.

روپوش های مدرن رستورانی: این نوع روپوش ها دارای سبک های مدرن و جدید و باطراحی های گوناگون است و میتوان ازانواع پارچه در تولید و دوخت آنها استفاده کردو با نوع رستوران وحتی رنگ دیزاین رستوران آن را هماهنگ کرد.

خرید بهترین روپوش رستوران

خرید بهترین روپوش رستوران

خرید بهترین روپوش رستوران توسط سایت شیک فرم صورت میگیرد. مجموعه شیک فرم در زمینه تهیه و فروش انواع لباس های کار و روپوش های رستورانی و بیمارستانی و فست فود و کارگاهی و …دارای سالها سابقه درخشان میباشد.عزیزانی که از هر کدام از انواع لباس های فرم را در هر زمینه ای و در هر طرح و پارچه ای رابرای خرید مد نظر دارند مطمن باشند که این مجموعه میتواند در کمترین زمان ممکن آن رادر اختیار آنها قرار دهد.برای سفارش و تهیه این نوع روپوش ها باشماره های درج شده در زیر تماس حاصل نمایید و با مشاوره با کارشناسان ما بهترین ها را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال