خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس خدمات رستوران / پخش و عرضه مستقیم لباس خدمات رستوران

پخش و عرضه مستقیم لباس خدمات رستوران

عرضه مستقیم لباس خدمات رستوران با حذف واسطه های فروش سعی دارد لباس های رستورانی با کیفیت را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برساند.

لباس خدمات رستوران

انواع طرح لباس رستورانی

لباس خدمات رستوران دارای چند طرح و رنگ متفاوت باید باشد . لباس سر آشپز و کمک آشپزها باید دارای دوخت راحت تر و ساده تر باشد و همچنین معمولا از لباسی با رنگ سفید استفاده میشود . لباس خدمه داخل سالن باید دوختی بسیار متفاوت تر و شیک تر و طبق فضای داخل رستوران طراحی شده باشد. لباس کار خدمه رستوان بنابر اینکه رستوان اگر فضای سنتی دارد پارچه لباس باید طرح سنتی داشته باشد و یا اگر رستوران مدرن میباشد از طرح های مدرن استفاده میکنیم. دیگر افراد مانند نگهبان و خدمه های دیگر نیز باید طرح و رنگ متفاوتی داشته باشند. وقتی مشتری ها برای غذا خوردن وارد رستوران میشوند باید به راحتی بتوانند از روی لباس خدمات رستوران آنها را از سایرین تفکیک نمایند .طرح و رنگ های شاد و متنوع میتواند باعث نشاط در داخل رستوران شود.

عرضه مستقیم لباس خدمات رستوران

عرضه مستقیم لباس خدمات رستوران ارزان

سایت ما با استفاده از خدمات اینترنتی برای دسترسی بیشتر رستوران داران در سراسر ایران سعی کرده است که فروش خود را به صورت مستقیم انجوم بدهد و واسطه ها را حذف نماید . مزایای فروش مستقیم این است که چون هنگام خرید با فروشنده به صورت مستقیم در ارتباط هستید میتوانید خرید بهتری انجام بدهید. فروشنده نیز میتواند بیشتر شما را در انتخاب هایتان راهنمایی نماید. امروزه باپیشرفت هرچه بیشتر سایتهای اینترنتی مردم بیشتر خریدهای خود رابه صورت اینترنتی انجام میدهند چون خرید اینترنتی میتواند انتخاب های بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای خرید مستقیم لباس های خدمات رستوران به سایت ما مراجعه نمایید.سایت ما دارای فروش مستقیم به صورت عمده و جزیی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال