خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سنتی / فروشگاه خرده و عمده روپوش سنتی

فروشگاه خرده و عمده روپوش سنتی

فروشگاه خرده و عمده روپوش سنتی دارای بهترین امکانات برای متقاضیانی که برای رستوران ها ،هتل ها،کافه ها و تالارهاو….روپوش های سنتی را مد نظر دارد خدماتی عالی ارایه میکند.

ایرانیان از دیرباز از لباس های سنتی و شیک استفاده میکردند که دارای طرح ها و رنگ های فوق العاده جذاب و دیدنی بودن،این لباس با طرح های سنتی به افراد روحیه و ظاهری بسیار مناسب ارایه میکردند.از این رواین فروشگاه روپوش هایی را با همان طرح هاو رنگ های متفاوت و شاد گذشته تیه میکند و به صورت عمده در اختیار مشتریان گرامی قرار میدهد.

فروشگاه خرده و عمده روپوش سنتی

روپوش های سنتی شامل چه چیزهایی است؟

  • بلوزهای کوتاه و یا بلوزهای بلند زنانه و مردانه
  • روسری های طرح دار برای خانم ها
  • کلاه های طرح دار برای آقایون
  • شلوار های زنانه و مردانه
  • روپوش ساده مانند پیش بند برای زنان و مردان

فروشگاه های که روپوش های سنتی را ارایه میدهند میتوانند هر نوع لباس و وسایل و پرده و رومیزی و هر چیز دیگری تهیه کنند و به مشتریان ارایه کنند.

تیه روپوش های سنتی برای کارکنان بهترین ایده میباشد چون به مشتریان این حس را القا میکند که مکانی کا در آن قرار دارند مکانی عالی و منظم و اصولی میباشد و مشتریان را دوباره ترغیب میکند که به آن مکان بازگردنند.یعنی در کل پوشیدن روپوش برای کارکنان به جذب مشتری بسیار کمک میکند.

فروشگاه روپوش سنتی

قیمت فروش در فروشگاه خرده و عمده روپوش سنتی

روپوش های سنتی یک کار بسیار زیبا و جذاب برای افرادی است که از آن استفاده میکنند چون پوشیدن این روپوش ها علاوه بر زیبایی خیره کننده ی آنها به کارکنانی که در هتل ها و رستوران هاو… مشغول به خدمت هستند نظم خاصی بخشیده است.قیمت روپوش سنتی بنابر طرح و رنگ ها و پارچه ای که مورد استفاده قرار میگیرد متغییر است. فروشگاه ما دارای طراح های مختلفی است که با استفاده از سلیقه ی شما طرح لباس سنتی مورد نظر شما را طراحی میکنند‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال