خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / روپوش سنتی / پخش مستقیم روپوش سنتی

پخش مستقیم روپوش سنتی

پخش مستقیم روپوش سنتی در سایت شیک فرم انجام می شود سایت شیک فرم

سایت یکی از مجموعه های بزرگ تولید انواع لباس فرم می باشد برای خرید هرکدام از محصولات ما از سایت دیدن فرمایید

و در صورت پسند هر کدام از لباس ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

پخش مستقیم روپوش سنتی:

خرید از سایت ما برای شما مزایا های ویژه ای دارد یکی از این مزایا ها امکان خرید مستقیم از تولید کننده می باشد تمامی محصولات برند شیک فرم برای راحتی حال مشتریان از دست تولید کننده به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسد

شما می توانید انواع روپوش سنتی زنانه و مردانه را از سایت ما با بهترین قیمت ن به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

در این حالت بدون هیچ گونه واسطه ای شما می توانید هر تعداد لباسی که بخواهید را از ما خریداری کنید بسیاری از تولید کننده ای کشور هستند که فروش عمده را بر خریده ترجیح می دهند

اما برند شیک فرم برای کسانی که دارای کسب و کار های کوچک هستند نیز امکان خرید را فراهم کرده است بنابراین بدون هیچ گونه محدودیت در تعداد می توانید انواع لباس فرم را از ما خریدار کنید.

یکی دیگر از مزایای ما تولید لباس هایی بسیار با کیفیت می باشد یعین می توانید با قیمتی مناسب لباس فرم درجه یک را از ما خریداری کنید.

تفاوت روپوش های سنتی با دیگر روپوش ها:

در روپوش های سنتی از پارچه ی هایی با طرح قدیمی و سنتی استفاده می شود و بعضی از روپوش های سنتی دارای مدل متمایز از دیگر روپوش ها هستند در واقع از لباس های قدیمی ایرانی الهام گرفته شده اند از این روپوش ها در سفره خانه و رستوران های سنتی بیشتر استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال