خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / لباس کارگاهی / نمایندگی عمده لباس کارگاهی

نمایندگی عمده لباس کارگاهی

نمایندگی عمده لباس کارگاهی با نام شیک فرم، لباس های متنوعی برای شاغلین در کارخانه های و کارگران ساختمانی عرضه می کند. اگر شما هم دغدغه چگونگی خرید عمده انواع لباس کارگاهی برای فصول گوناگون سال، تابستان؛ پاییز و زمستان دارید، می توانید از طریق این نمایندگی، سفارش خرید مستقیم خود را به ثبت برسانید.

این لباس ها با بهترین الیاف بسیار با دوام هستند و فرد را از آسیب های احتمالی نظیر خراشیدگی ضربه های نسبتا کم محافظت می کنند. برای خرید انواع لباس فرم ما می توانید همین حالا با کارشناسان ارتباط گرفته و سفارش آنلاین خود را ثبت کنید.

 

لباس کارچیست؟

تمامی کسانی که در یک محل و یا کارگاه صنعتی کار می کنند باید از لباس کار استفاده کنند. یکی از عامل های پوشیدن لباس کار محافظت از بدن شخص در برابر آسیب های بیرونی و ضربه های احتمالی است.

لباس کارهای متفاوتی در فروشگاه های سراسر کشو وجود دارند. لباس کاری مناسب است که همه بدن فرد را بپوشاند. لباس های کار معمولا در مدل ها بلوز شلوار، سرهم یا یک سره و یا کاپشن و شلوار می باشند. جنس این لباس ها با توجه به محیط کار باید متفاوت باشد.

به طور مثال افرادی که در محیط هایی با دما و حرارت بالا کار می کنند باید تا 90 درصد از پنبه باشد و در کارگاهی که در معرض حرارت و دمای بالایی نیستند این مقدار می تواند کمتری باشد.

 

نمایندگی عمده لباس کارگاهی

 

نمایندگی عمده لباس کارگاهی با تضمین کیفیت

شیک فرم یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش عمده انواع لباس کارگاهی به شمار می آید. در حال حاضر شاهد فروش انواع لباس کار زمستانی، کاپشن شلوار مهندسی و کارگاهی، برای فصول مختلف سال با قیمت و کیفیت متناسب با هم هستیم. این لباس ها با ویژگی های ذیل تولید و روانه بازارهای فروش می شوند:

  1. لباس های کارگاهی خود را در طرح های و مدل های  مختلف از جمله بدون آستین آستین دار تولید می کند.
  2. تمامی لباس های کارگاهی برند شیک فرم نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد هستند.
  3. لباس هی کارگاهی را در جنس ها و الیاف های متفاوت متناسب با محیط های متفاوت تولید می کند.
  4. تمامی لباس های کار و کارگاهی برند شیک فرم محکم و بادوام هستند و درزهای آن همگی دو بار چرخ شده اند.

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین قیمت و کیفیت از انواع لباس فرم کارگاهی هستید، می توانید روی مجموعه شیک فرم حساب ویژه ای باز کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال