خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / انواع کلاه آشپزی / فروش انواع کلاه آشپزی

فروش انواع کلاه آشپزی

فروش انواع کلاه آشپزی

کلاه آشپزی یکی از راه های جلوگری از ریزش مو در آقایان و خانمها می باشد. کلاه باعث می گردد که موی سر به طور کامل پوشیده شوده و در محیط کار به خیال راحت بکار خود ادامه دهید. کلاه دارای چهار نوع مختلف است که در ادامه بیشتر با این نوع ها آشنا خواهید شد. کلاه برای تمامی افرادی که در رستوران ها، نانوایی ها، آشپزخانه ها مشغول درست کردن نان یا غذاها هستند ضروری بوده و باید مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش انواع کلاه آشپزی

انواع کلاه آشپزی:

  • کلاه آشپزی یکبار مصرف
  • کلاه آشپزی قایقی
  • کلاه آشپزی پفکی ( کلاه قارچی )
  • دستمال سر آشپزی

 کلاه آشپزی یکبار مصرف: استفاده از این کلاه بدلیل راحتی در استفاده و عدم نیاز به شستشوی  بسیار در بین خریداران کلاه آشپزی مرسوم است .شکل کلاه بصورت توری و بسیار سبک بوده و  بطور معمول عمر مفید آن یک روزر کاری می باشد.از نظر اقتصادی خرید این کلاه مقرون به صرفه می باشد.این کلاه تک رنگ و سفید می باشد.کلاه آشپزی قایقی:این سبک کلاه از گذشته تا به امروز مورد استفاده مصرف کنندگان بوده است .اما با توجه به مدل های جدید کلاه آشپزی ، به طور معمول مورد مصرف کمک آشپز ها و رستوان های فست فود می باشد.قیمت این کلاه چندان گران نیست و قابلیت شستشو را نیز دارد.همچنین دارای تنوع رنگی هم می باشد از قبیل قرمز،مشکی،سرمه ای،سفید.

کلاه آشپزی پفکی ( کلاه قارچی )کلاه آشپزی پفکی که به کلاه قارچی نیز مرسوم است از ارتفاع بیشتری از کلاه قایقی برخوردار است و میتوان حالت های مختلفی به آن داد و اکثرا مورد مصرف آشپزان حرفه ای و سرآشپزان محترم می باشد.همچنین دارای تنوع رنگی هم باشد از قبیل سفید/مشکی/قرمز/سرمه ای.دستمال سر آشپزیاین کلاه بصورت بندی بوده و در اکثر رستوران های فست فود استفاده می شود.همچنین دارای تنوع رنگی هم باشد از قبیل مشکی/قرمز/سفید/سرمه ای

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیده سمیه رضایی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09141882561
شماره تلفن ثابت:04435633343
شماره فکس:04435633343
پست الکترونیکی:@gmail.com

درباره ی somayerezai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما
چگونه می توانیم کمکتان کنیم؟
ارسال